2 مارس، آیا iPad 2 آیا محصولی کاملا جدید؟

فوریه 24, 2011 at 9:12 ب.ظ. بیان دیدگاه

2 مارس 2011 تاریخ کنفرانس معرفی محصولت جدید اپل! ولی در این کنفرانس چه خبر خواهد بود؟ آیا پیش بینی ها مثل همیشه درست از آب در می آین و اپل از iPad 2 رو نمایی خواهد کرد؟ نمی دونم! ولی آنچه که معلوم و مشخص است اپل همچنان خواهان بازار داغ تبلت هاست بازاری که خود او با معرفی آی پد هیزمی به آتش در حال خاموشی ریخت و باعث شد تا همه و همه به  این زمیه علاقه مند شده و مابقی شرکتها دست به تولیدات جذابی بزنند، با این تفاسیر و اینکه در پوستر این کنفرانس که از گوشه و کنارش چیزهایی پیداست  اپل آی پد جدید را معرفی خواهد کرد ولی آیا این امکان هست که اپل باز هم همه را در شوک فرو ببرد و محصولی جدید را ارائه بدهد؟ از اپل بعید نیست ولی بر این اساس که همیشه پیش بینی های کاربران موافق و مخالف محصولات اپل به نتیجه کنفرانسها نزدیک بوده اند احتمال این موضوع خیلی ضعیف است.

بیایید فکر کنیم اگر می خواهند محصول جدید را رو نمایی کنند چی می تونه باشه؟ خوب قطعا محصولی لمسی است و گوشی موبایل نیست! فقط یک احتمال دارد که آی فون جدید باشه که برای چپ دست ها آی فونی اختصاصی ساخته شده باشد ولی این ایده تقریبا رد خواهد شد! نمی دونم چرا من حس می کنم که اگر محصولی غیر از آی پد باشه مربع شکل خواهد بود، شاید دلیلش آیپاد نانو های مربعی شکل باشند که من این فکر به ذهنم رسیده! همه شواهد میگن که آی پد جدید از راه خواهد رسید ولی شعار اپل فراتر از ورژن جدید آی پد نشان می ده هرچند اپل استاد تبلیغاته و این جور شعارا ازش بعید نیست شعار امسال «Come see what 2011 will be the year of» به معنای «بیایید ببینیم که سال 2011 چه خواهد بود» هست(ترجمم ضعیفه خوب)! خوب پوستر رو ببینید ، من زیادی رویا بافی کردم ولی آیا من رویاهام درمورد محصول جدید  تعبیر میشه یا که آی پد به بازار خواهد آمد؟

پوستر کنفرانس دوم مارس اپلجالب شد! بازگشایی مجدد اینجا با اعلام کنفرانس اپل و روز مهندس همراه شد خیلی اتفاقی بود ولی خیلی دوس داشتم این اتفاقا!

Entry filed under: فناوری اطلاعات, اپل-مکینتاش, اخبارIT, تازه ها. Tags: , , , , , .

و شاید بازگشت؟

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تبلیغات ویژه

فایر فاکس فراموش نشود

RSS من الان این کارو انجام دادم

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

RSS اخبار سلامت نیوز

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آمار بازدید

  • 80٬902 بازدید

well known