ساعتهای باحال

نوامبر 23, 2009 at 10:30 ق.ظ. 3 دیدگاه

شاید این پست زیاد به آی تی ربط نداشته باشه ول یخوب خالی از لطفم نیست حضور این پست در بلاگ چون خودم کهدیدم شور زیادی در من به وجود اورد گفتم اهالی وبلاگستان را هم در این شور عظیم سهیم کنم حالا عکسها رو بقیش رو در ادامه مطلب می تونید ببنید واقعن قشنگن:


منبع: ایملیهای گروه مارشال مدرن

Entry filed under: عکس. Tags: , , , , .

توييتر؟؟؟ ّما هم یک تلوزیون داشته باشید!

3 دیدگاه Add your own

  • 1. مهران خواجوی  |  نوامبر 23, 2009 در 1:25 ب.ظ.

    خیلی جالب بود

    پاسخ
  • 3. ahad.solhjo  |  سپتامبر 11, 2011 در 9:53 ب.ظ.

    چقدر قشنگ ای کاش میشد در صفحات وب بعنوان ساعت دیجیتال استفاده کرد

    پاسخ

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تبلیغات ویژه

فایر فاکس فراموش نشود

RSS من الان این کارو انجام دادم

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

RSS اخبار سلامت نیوز

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آمار بازدید

  • 80٬902 بازدید

well known