مرام نامه

مرام نامه 

وردپرس وبلاگستانی جهانی با پشتیبانی از متن باز و زبان فارسی است،این برای وبلاگستان فارسی یک افتخار است که سرویس دهنده ای بیگانه به ما احترام گذاشته و زبان مارا در سیستم خود گنجانده است پس بیایید با امضای مرام نامه ی وردپرس این محیط دوست داشتنی را پر از آرامش،حق و عدالت کنیم و بگوئیم که اهل ایرانیم و فرهنگ غنی ایرانی داریم.
مرام نوشت اول– به حق قلم یکدیگر احترام بگذارید.کپی برداری از مطالب ،عکسها و برنامه های دوستان وبلاگ نویس(اعم از وردپرسی ها یا غیر ورد پرسی ها)،فقط با ذکر نام و منبع همان مطلب و در صورت امکان لینک به زادگاه اصلی همان مطلب مجاز است.
مرام نوشت دوم– تمامی تذکرات ، نکته ها و احیاناً اخطار به وبلاگ نویسان هم سرویسی(وردپرسی ها) تنها از طریق ایمیل و برای افرادی مجاز است که مرام نامه را امضا کرده اند ولی در صورت عدم رعایت مرام نامه به میزان زیاد از طرف یکی از دوستان وردپرسی(به شرط امضا کردن مرام نامه) برای برخورد شدیدتر فقط اخطار به آن فرد باید در بخش نظرات وبلاگ خود فرد به وی اعلام کرد و کسی حق اعلام این لغو قانون در وبلاگ دیگری را نخواهد داشت.
مرام نوشت سوم- کاربران از نوشتن وبلاگ فقط اهداف وب نویسی و وبلاگ نویسی خود را دنبال کنند و به دنبال ایجاد جنگ و بر هم زدن آرامش بین دیگر دوستان وردپرسی را نداشته باشند.
مرام نوشت چهارم- برای برچسب‌ها از کلمات مناسب و مربوط استفاده کنید و تعداد معقولی برچسب به هر مطلب اختصاص دهید و از برچسبهای غیر مرتبط استفاده نکنید.
مرام نوشت پنجم–فقط با قصد تخریب وبلاگی و یا ایجاد مزاحمت برای وبلاگستان وردپرس برای یکدیگر کامنت نگذارید،بلکه از کامنت همانند نامش به عنوان جائی برای نظر دادن فقط حول همان مطلب استفاده  کنید و پیغامهای شخصی را از طریق ایمیل به اطلاع یکدیگر برسانید.
مرام نوشت ششم– کسانی که ا ین مرام نامه را قبول کرده و امضا می کنند باید نسخه ای از آن در صفحه ای تحت نام «مرام نامه» در وبلاگ خود اختصاص داده و این نکات را در آن ذکر کنند و سعی کنند دیگران به رعایت و امضای این مرام نامه به شیوه دوستانه دعوت نمایند.
این مرام نامه جهت آسایش و راحتی و احساس امنیت خود ما کاربران تدوین شده پس به آن پایبند باشیم تا بتوانیم ساعاتی خوش و پر از اطلاع رسانی واظهار نظر های سازنده در کنار یکدیگر داشته باشیم.هم اکنون به جمع امضا کنندگان بپیوندید.

2 دیدگاه Add your own

  • 1. siamak  |  مارس 4, 2009 در 4:52 ب.ظ.

    1

    پاسخ
  • 2. ahad.solhjo  |  سپتامبر 11, 2011 در 9:47 ب.ظ.

    ای کاش قلم ها و قلبها چون آبی دریا برنگ فیروز فام چون شقایق لبریز از عشق به یکدیگر بودند ودر این پهنه بی حدومرز همه برای امپراطوری خویش امپراطوری عادل بودند واز دل نوشته های خود میخواستند که از کین ننویسند و با کین نسازند ای کاش همه آنان که دستی به عصا دارند عصا را برای یاعلی گفتن بکار میبستند و از ابزاری کردن عصا خوداری می کردند وای کاش آنانکه در مشت هیچ ندارند آنچه را در کف دیگران است احترام میگذاشتند . و با حیله وفریب کف آنان را خالی نکرده تا مشتشان پرشود . اگر چیزی را که ندارند با تلاش بدست بیاورند وتلاش نکند که تلاش دیگران رابه یغما ببرند . ازخداوند عزتی میخواهم چون فولاد برای خوبان و ذلتی میخواهم چون برگ پوسیده برای آنانکه این رسانه را برای فریب کاربرانش آلودکردن با حضور ننگین خود

    پاسخ

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed