گوگل قفل G1 را برای برنامه نویسی باز کرد!

دسامبر 10, 2008 at 8:56 ق.ظ. 2 دیدگاه

keyboard23sep2008

این می تونه یه خبر خوب برای شمایی که برنامه می نویسید و دوست دارید تا برنامه هایی برای توسعه سیستم عامل آندرویید گوگل بنویسد باشه،مخصوصا اینکه محدوده زندگی شما در محدوده ای که سیم کارتهای T-Mobile پشتیبانی می کنند نباشد.گوگل اعلام کرد که سخت افزار اولین اسمارت فون مجهز به آندرویید را که توسط T-Mobile عرضه شده بود برای پذیرش سیم کارتهای دیگر اپراتورهای تلفن همراه آماده کرد و درِ رهایی را به سویی برنامه نویسان تشنه باز کرد!
برای اینکه بتوانید نرم افزار Android Dec Pone 1 را دانلود کنید و با استفاده از آن برای آندروییدی‍ ها برنامه بنویسید باید در Android Market Site  خود را به عنوان یک برنامه نویس ثبت نام کنید ،هزینه بار اول ثبت نام در این پایگاه فقط 25 دلار است.البته نباید فراموش کنید که این هزینه را فقط برای کسب اجازه برنامه نویسی برای فقط یک دستگاه مجهز به آندرویید می پردازید!!
در حال حاضر شما با پرداخت این هزینه ها برای ثبت نام می توانید این خدمات برای 18 کشور در اختیار داشته باشد و اگر اهل یکی از این کشورهای 18 گانه هستید می توانید ازاسمارت فونهای آندروییدی را در این کشورها استفاده کنید این کشورهاعبارتنداز:
ایالات متحده،بریتانیا،آلمان،ژاپن،هند،فرانسه،تایوان،اسپانیا،استرالیا،سنگاپور،سوئیس،هلند،اتریش،سوئد،فنلاند،لهستان و بلغارستان.البته گوگل قول آزاد سازی آندوریید برای سرزمین های بیشتری را داده که باید دید به آن عمل می کند یا خیر.
و حالا شما می تونید از داشتن اسمارت فون استثنایی خود که البته به آندرویید مجهز است لذت ببرید و از همه ی قابلیت های آن استفاده کنید!

Entry filed under: موبایل, نرم افزار, گوگل, سخت افزار.

وقتی نوکیا با N97 به آیفون حمله می کند! کار ایران

2 دیدگاه Add your own

  • 1. فيروزي  |  مارس 16, 2009 در 8:11 ق.ظ.

    با سلام و احترام .
    اطلاعاتي درباره رتبه بندي اطلاعات در صفحات وب و الگوريتم رتبه بندي مي خواستم . طي مطلبي كه در سايت شما برخوردم . خواهشمندم اگر منابع و يا اطلاعات بيشتري در رابطه با اين موضوع داريد و يا كساني كه بتوانند من را در اين زمينه ياري كنند را معرفي كنيد . از لطف و محبت شما سپاسگزارم .

    پاسخ
  • 2. TehranDVD  |  مارس 31, 2009 در 10:24 ب.ظ.

    برنامه نویسی روی G1 هم درآینده شروع خواهد شد.

    پاسخ

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تبلیغات ویژه

فایر فاکس فراموش نشود

RSS من الان این کارو انجام دادم

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

RSS اخبار سلامت نیوز

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آمار بازدید

  • 80٬902 بازدید

well known