شکسته شدن طلسم!

اکتبر 27, 2008 at 10:02 ب.ظ. ۱ دیدگاه

مدتها بود که نیاز شدیدی به داشتن یک وب سایت شخصی را در خودم احساس می کردم،ولی خوب به دلیل مشکلات زیاد و درگیریهای عدیده ای نتوسته بودم یک وبگاه شخصی برای خودم داشته باشم!ولی خوب بالاخره طلسم شکسته شد و «محسن وزیری دات آی آر» رفت هوا!داستان این سایت و طراحی و برنامه نویسیش خیلی جالبه،داشتم با تلفن با دوستم حرف میزدم در مورد یه چندتا سوال فنی بود که اون از من داشت کم کم بحث گل کرد و تایم صحبت رفت روی 15 دقیقه و منم حین صحبت چون نمی تونم اصولا یه جا بی کار بشینم نشستم و خیلی اتفاقی بدون ایده قبلی توی فتوشاب دیزاین اصلی وب سایت شخصیمو زدم حتی عکسی هم توی ایندکس سایت هست رو همون لحظه با وب کم گرفتم!تلفن که تموم  شد طرح 4-5 صفحه اش رو زده بودم! خوب خیلی پسندیدمش!جالبم اینجاست که این اولین طرحی هست که من توی رنگهای اصلیش از مشکی استفاده می کنم!فردا که شد گفتم بزار HTML ش کنم و همینطور شده و پس فرداشم کداش رو نوشتم و دیروز هم گذاشتمش بالا البته الان نسخه آزمایشی هستش و بعضی صفحه هاش رو نزاشتم بالا!اخه کداش تیکه پاره هست و باید بشینم سر فرصت درست بدوزمشون به هم و بفرستم بقیه صفحه هاشم بالا!بالاخره خوب این آش رو در حواس پرتی کامل پختم و گذاشتم بالا تا هی نگاش کنم!آخه من کارای جدیدمو دایم باز می کنم و نگاهشون می کنم یه جورایی دلبستشون میشم!

Entry filed under: اخبار وب, تازه ها.

سرک کشیدن به آزمایشگاه گوگل-قسمت دوم:Google Translate وقتی نوکیا با N97 به آیفون حمله می کند!

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. انگلوپدیا  |  نوامبر 27, 2008 در 9:53 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز من به مطالب آی تی خیلی علاقه دارم البته چند باری هم وبلاگتان را خوانده ام , الان که تازه وب سایت راه انداختم دوست داشتم اگر قبول کنید باهاتون تبادل لینک کنم البته من تازه سایت رو راه انداختم و در حال تبادل لینک با دوستان هستم.
    با تشکر حسن زاده

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تبلیغات ویژه

مطالب اخیر

پستهای پر بازدید دیروز پیروزا

فایر فاکس فراموش نشود

RSS من الان این کارو انجام دادم

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آمار بازدید

  • 79,658 بازدید

well known


