وقتی کسی خوره کامپیوتر میگیره

سپتامبر 9, 2008 at 9:06 ق.ظ. 7 دیدگاه

وقتی کسی خوره کامیپوتر بشه حتی زنگ آپارتمانشم میشه کامپیوتری!عکسی که می بینید حاصل ایده ناب طراحی است به نام  Li Jianye .ایشون اومده و زنگ دری را به اسم «EnterBell» شبیه به دکمه اینتر صفحه کلید ساخته که با فشار دادن آن اگر که میهمان باشی صدای زنگ به صدا در میاد و اگر صاحب خانه باشی و استفاده از سنسورهای تشخیص دهنده خود،در را برای شما باز می کنه و به شما اجازه ورود به خانه را می دهد،این درست همکان کاری است که این دکمه در دنیای واقعی خود انجام می دهد.

جل الخاقققق!

Entry filed under: فناوری اطلاعات, تازه ها, سخت افزار, عکس. Tags: , , , .

رکورد فوق العاده کروم!تسخیر 1 درصد از سهم کاوش وب در روز اول سرک کشیدن به آزمایشگاه گوگل-قسمت اول:Code Search

7 دیدگاه Add your own

  • 1. sinac  |  سپتامبر 9, 2008 در 1:39 ب.ظ.

    با سلام خدمت شما دوست گرامی، مطالب زیبایی نگاشته‌اید. شما را به فید‌خوانم اضافه کردم تا همواره مطالبت را دنبال کنم.
    در صورت تمایل به تبادل لینک با بنده، ابتدا وبلاگ بنده را با نام Sinac یا سیناک و آدرس http://sinac.wordpress.com در سایت خود درج نمایید سپس به آدرس http://sinac.wordpress.com/link رفته و کامنتی حاوی آدرس و نام سایت‌تان برای بنده بفرستید.

    پاسخ
  • 2. hossein  |  سپتامبر 11, 2008 در 10:45 ق.ظ.

    با سلام و عرض ادب خدمت مديريت وبلاگ
    سايت بسيار خوبي داريد
    در راستاي پيوند بين وب هامون مايل هستم با هم تبادل لينک کنيم
    اگه شما هم با من موافقيد عنوان لينکتون رو برام بفرستيد تا در سايت قرار بديم
    عنوان لينک ما : آريا موبايل دات نت
    با تشکر

    پاسخ
  • 3. امید  |  سپتامبر 17, 2008 در 9:06 ب.ظ.

    با سلام و عرض خسته نباشید و ضمن قبولی طاعات وعبادات من شما را با نام نوشته های من در سایتم http://www.bia2funny.ir لینک کردم و از شما این خواهش را دارم لطف من را در سایتتون با
    عنوان (( برترین وبهترین سایت ایرانیان )) و به این لینک
    http://www.taklenz.com
    پیوند دهید.!

    پاسخ
  • 4. رضا  |  سپتامبر 19, 2008 در 11:45 ب.ظ.

    سلام وب واقعا خوبی داری مطالبش عالی بود
    اگه موافق باشی تبادل لینک کنیم من شما رو لینک کردم لطفا شما هم منو با عنوان salambiaیا سلام بیا لینک کنید
    رنکم هم سه هست
    با تشکر
    بای

    پاسخ
  • 5. محمد  |  سپتامبر 20, 2008 در 9:22 ب.ظ.

    سلام خیلی وبلاگ خوشگل و پر محتوایی داری من که لینکت کردم
    خوشحال می شم بهم سر بزنی

    پاسخ
  • 6. TehranDVD  |  مارس 31, 2009 در 3:10 ب.ظ.

    منم خوره کامپیوتر هستم ….
    چیز بدی نیست :دی

    پاسخ
  • 7. بانوي غم  |  نوامبر 15, 2010 در 4:59 ق.ظ.

    چقدر جالب
    دوس داشتم

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تبلیغات ویژه

مطالب اخیر

پستهای پر بازدید دیروز پیروزا

فایر فاکس فراموش نشود

RSS من الان این کارو انجام دادم

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آمار بازدید

  • 79,658 بازدید

well known


