موتور جستجوی وردپرس

اکتبر 1, 2007 at 10:27 ب.ظ. 5 دیدگاه

wpfindlogo.jpg

توی گوگل دنبال مطلبی در مورد وردپرس می گشتم ناگهان لینک سایتی جذبم کرد چون اسمش برام خیلی جالب بود، من هم بازش کردم و دیدم که نوشته موتور جستجوی ورپرس !عباراتی رو توی اون جستجو کردم و نتیجشو دیدم،بله این موتور جستجو گر که مخصوص ورد پرس هست در بین تمامی وبلاگ های وردپرس عبارت مورد نظر را با دقت تمام جستجو می کند و نتیجه را به صورتی که هم شامل متن و هم عکس های آن پست از آن وبلاگی است که این کلمه در آن جستجو شده،نشان می دهد.شاید این وب سایت برای کسانی مثل من که از صبح تا شب با وردپرس بازی می کنن کمک بسیار خوب و به جائی است پیشنهاد می کنم این موتور را که از این آدرس قابل دسترسی است امتحان کنید !مطمئن به کار وردپرس خور های عزیز می آید.

Entry filed under: نرم افزار, وردپرس, اخبار وب, تازه ها.

تبریک عرض می کنم! ویدئوی کار با «سورفیس»

5 دیدگاه Add your own

  • 1. Saman  |  اکتبر 2, 2007 در 12:00 ق.ظ.

    سلام دوست عزيز، معرفی خوبی بود، همونطور که گفتید جواب جستجو درین موتورجستجو، شامل متن و تصویره و میتونه مورد استفاده‌ی وردپرسی ها باشه. ممنون.

    پاسخ
  • 2. saber bostani  |  اکتبر 2, 2007 در 6:03 ق.ظ.

    آفرین.خیلی وقت بود دنبال همچین چیزی بودم.بابا دانشجووووووو
    راستش ما که از دانشجو بودن توی این مملکت چیزی نصیبمون نشد!!ببینیم تو چه گلی به سر ما میزنی
    با یه مطلب درباره هدرهای کوبریک به روزم

    پاسخ
  • 3. saber bostani  |  اکتبر 2, 2007 در 6:07 ق.ظ.

    یه نظر گذاشتم اما انگار خذف شده؟؟
    خیلی ممنون دنبال همچین چیزی بودم.به روزم

    پاسخ
  • 4. Keshvary  |  اکتبر 2, 2007 در 8:16 ق.ظ.

    خیلی ممنون خیلی مفید بود …

    پاسخ
  • 5. bizbloger  |  اکتبر 4, 2007 در 12:53 ب.ظ.

    خيلي كند بود ضمنا نتايجش خيلي قديميه!

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تبلیغات ویژه

مطالب اخیر

پستهای پر بازدید دیروز پیروزا

فایر فاکس فراموش نشود

RSS من الان این کارو انجام دادم

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

RSS اخبار سلامت نیوز

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آمار بازدید

  • 79,755 بازدید

well known


