وردپرس2.3 از راه رسید

سپتامبر 27, 2007 at 10:20 ب.ظ. ۱ دیدگاه

درست چند ساعت پیش وردپرس 2.3 عرضه شد!(مبارکه به سلامتی انشالله)اینجور هم که دوستان تعریف می کنن، مثل اینکه برای خود عجوبه ای هست هرwp23.gif چند هنوز نشده من امتحانش کنم!بسیار مشتاقم که هر چه زودتر امتحانش کنم و دارم برای این لحظه ثانیه شماری می کنم!از تعاریف دوستان بر میاد که تا 800% این نسخه جدید سریعتر شده و ا ین خود واقعا هنر شگرفی ایست.خوب دوستان برای ارتقای نسخه وردپرس خود به 2.3 یادتان باشد ابتدا پلاگین های نصب کرده را غیر فعال کنید تا مشکلی پیش نیاید.و همچنین برای نسخه فارسی آن باید یکم صبر کرد تا تیم وردپرس فارسی  زحمت ارائه پکیج فارسی رو بکشن.

  • ورد پرس 2.3 را از اینجا دانلود کنید.
  • اگر به اطلاعات بیشتر احتیاج دارید این صفحه را مشاهده کنید.
Entry filed under: نرم افزار, وردپرس, اخبار وب, تازه ها.

لب تاپ 750 هزار تومانی سونی فروشگاه اینترنتی لینوکس ایرانی

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. rooznote  |  سپتامبر 28, 2007 در 9:34 ق.ظ.

    ممنونم که بهم سر میزنی منم از خوندن وبلاگت لذت میبرم.ببخشید با کمی تاخیر لینکتون اضافه شد دوست عزیز.موفق باشید.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تبلیغات ویژه

مطالب اخیر

فایر فاکس فراموش نشود

RSS من الان این کارو انجام دادم

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آمار بازدید

  • 79,657 بازدید

well known


