من،یک معتاد…!ترک نمی کنم!چون به تو معتاد نیستم به تو…

سپتامبر 2, 2007 at 2:55 ب.ظ. بیان دیدگاه

بدنم خمار شده بود ،استخونام درد گرفته بودن،جیبم خالی بود یادم نبود کیف پولمو گذاشته بودم با سرعت خودمو به خونه banner-180x60-1.pngbanner-180x60-1.pngرسوندم شاید تو راه داشتم با سرعتی بیشتر از 120 کیلومتر توی شهر میومدم،خونه که رسیدن همینجوری پریدم سر کشو کمی پول برداشتم و به سرعت از خونه زدم بیرون رفتم ببینم پیداش می کنم داشتم می چرخیدم که دید نوشته کارت اینترنت موجود می باشد پاهامو محکم کبوندم روی ترمز،نفهمیدم چجوری ماشین وای سوندم رفتم سریع یه اکانت 40 ساعته خریدم و اومدم دوباره خودمو رسوندم خونه به سرعت نشستم پایه کامپیوترم،یه کانکشن ساختم و توش اکانتمو نوشتم و گفتم یا علی!و روی Diall کلیک کردم. هی محسن به دهکده جهانی خوش اومدی!سریع مرروگرمو باز کردم دیگه داشت بدنم کم میورد، بالاترین . کام رو تایپ کردم اما با پیام قیلطرینگ مواجح شدم…..!!!!!!اهههههه،اما گربه رو از در بیرونش کنن از پنجره میاد تو! بالاخره با کمک این پروکسی ها تونستم وارد سایت بشم آخیش راحت شدم باا ونکه لینکها تغییر زیادی نکرده بود ولی انگار یه بار سنگین روی دوشم بود که برداشته شد…امام این فقط یه اعتیاد بی بالاترین هم میشه زندگی کرد اما بی تو نمیشه چون تو عادت نیستی آره با توام باتو با خودتم ماه من!

Entry filed under: اخبار وب.

کیبوردهایتان پر ره رو باد ….. !‏روزم مبارک! مهم‌ترين ويروس‌هاي رايانه‌اي ۲۵ سال اخير

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تبلیغات ویژه

مطالب اخیر

پستهای پر بازدید دیروز پیروزا

فایر فاکس فراموش نشود

RSS من الان این کارو انجام دادم

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آمار بازدید

  • 79,658 بازدید

well known


