تحولات اساسی

ژوئیه 21, 2007 at 10:12 ب.ظ. 2 دیدگاه

سلام دوستای خوب و همیشگیه من،این روزها تصمیم گرفتم یه تغییر اساسی در نوشتها و نوع وبلاگ نویسیم بدم خوب شاید این تغییرات در راه تحول زندگیم باشه!می خوام همه چیزو دوباره عوض کنم خوب در راستای اولین تحول توی وبلاگ لوگوی اونو تغییر دادم و بخش روزنوشتی رو که فقط یه بار تغییر کرد رو به بخش «آنچه دوست دارم!» تا هر وقت نوشته ای زیبا به نظرم رسید توی این قسمت قرار بدم و در ضمن تصمیم دارم یه سری از سایتهائی که کاربردی و برتر هستن و بین جمعیت ایرانی وب زیاد مورد استفاده نیستن بپردازم تا همه ایرانی ها بتونن از قدرت و دنیای اطلاعات به خوبی بهره ببرن توی این راه به هم دوستای وب نویس خوبم هم نیاز دارم امیدوارم کمک کنند!امیدورام بعد از این تحولات وبلاگهامو مثل بنزین ماشینامون سهمیه بندیش نکنن!

Entry filed under: اخبار وب, تازه ها.

از غیب رسید! صفحه کلید انعطاف پذیر یاهو

2 دیدگاه Add your own

  • 1. kptools  |  ژوئیه 30, 2007 در 11:26 ق.ظ.

    سلام خوندم خیلی خوشم اومد ! من هم با شما موافق هستم.
    راستی به من هم سر بزن. نظر هم بده. خوشحال می شوم.

    پاسخ
  • 2. سماع  |  ژوئیه 31, 2007 در 10:54 ب.ظ.

    سلام
    شاد باشید
    و دیگران رو شاد کنید
    تنهای تنها یعنی تنها
    با تنها تنهایید اگه خودتون بخواهید…
    دوست نادیده یجان از آشنایی با شما خوشحالم
    به امید دیدار شما در خانه ی سماع
    سماع نیایش لحظه های رستن توست
    من نظر کرده ی خدا هستم
    من عشق میورزم و دوستی درو میکنم.
    یا علی…

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تبلیغات ویژه

مطالب اخیر

فایر فاکس فراموش نشود

RSS من الان این کارو انجام دادم

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

آمار بازدید

  • 79,657 بازدید

well known


